2013.02.18.
09:32

Írta: rikybaba

Bevezető

Nagykovácsiban lakom egy ideje, amit be kell vallanom, egyszerűen imádok. Imádom a dombokat, a nyugalmat, a csendet és a gyönyörű házakat. Először lakom vidéken, annak ellenére, hogy volt már néhány otthonom. 

Amit viszont kevésbé szeretek, az az, hogy rá vagyok kényszerülve a BKV használatára. Lehet (engem is) megkövezni, de nem szeretem. Nem szeretem, hogy megbízhatatlan, hogy kényelmetlen, hogy hideg, rozsdás, koszos, és végképp nehezen tolerálom egyes emberek viselkedési szokásait (amik persze nem csak a bkv járművein vannak, de itt hatványozottan fellelhetőek). Tudom, lehet jönni azzal, hogy Indiában rosszabb, továbbá hogy örök elégedetlen vagyok.  Mindig lehet rosszabb... Én a jobbra törekszem. :)

Eddig végül is csöndben maradhattam, hiszen csak a Budapest-bérletet vásároltam meg 10.000 Ft körüli áron, a kiegészítőt nem. Egyszerűen fölöslegesnek találtam, igazából nem is tudtam, hogy mennyibe kerül. 

Aztán történt egy szép madárcsicsergős téli reggelen, hogy dupla nullás problémák miatt nem tudtam dolgozni menni, azonban páromat lekísértem a buszhoz, hogy bemenjek a boltba ropiért. Megjött a busz, felszállt párom, és még a megállóból láttam, hogy ott áll az ellenőr, a szépen kitűzött igazolványával. 21. század, 5 perccel később már írt párom, hogy bukta van, vészjegy sem volt nála, hisz tényleg nem találkoztunk még ellenőrrel ezen a szakaszon. 

Azóta reggelente razzia van. A legtöbb járaton ott vannak. Utánanéztem, hogy na akkor mennyibe kerülne a bérlet, és amikor megláttam az összeget, úgy éreztem mintha arcon csaptak volna. 9580 Ft-ba kerülne a környéki bérlet, a Budapest bérleten felül. Kettőnknek havi 40k... Brutál... 

Így indult az ötlet, hogy kocsi hiányában elkezdek stoppolni. Mivel zsákfalu, kisebb a kockázat nekem is, a sofőrnek is. A blog a tapasztalataimat hivatott bemutatni, és remélem, hogy sok jó élményben lesz részem.

Szólj hozzá!

Címkék: bevezető bkv bérlet stoppolás Budapest Nagykovácsi

A bejegyzés trackback címe:

https://kovacsi-stoppos.blog.hu/api/trackback/id/tr415086352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása